Handelsbetingelser

Puni.dk ejes af:
ILLUS
Østergade 30b
8830 Tjele

Tlf: 30 11 66 40
Mail: kundeservice@puni.dk

 

Betaling
Illus modtager betaling med VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Shop Pay, Apple Pay og Google Pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Illus bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Alle betalinger håndteres af Shopify Payment, således opbevares dine kortinformationer ikke af os, og vi har ikke adgang til at se dem.


Levering

Varer afsendes typisk indenfor 2-5 dage. Skulle der være forsinkelse af den ene eller anden grund, hører du fra os. Vi sender med GLS.


Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Illus
Østergade 30b
8830 Tjele

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Fortrydelsesret & refundering
Der gives 30 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 30 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Dine penge kan ikke refunderes før vi har fået varen retur.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@puni.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

Du skal som kunde give virksomheden skriftlig besked om fortrydelsen, inden fristen udløber. Man kan som kunde ikke, som man kunne tidligere, fortryde et køb ved kun at nægte at afhente eller modtage varen, når den ankommer.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå plakaternes kvalitet og stand ved ankomst.

Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må kigge på plakaten, mærke på kvaliten, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, håber vi selvfølgelig at du kontakter os først, så vi kan finde en løsning :)

Hvis du stadig er utilfreds, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: kundeservice@puni.dk